Sekolah Oh Sekolah :D

sedar tak sedar , dah nak hampir sebulan kita bersekolahkan ? jadi aku nak sharee sesi persekolahan aku dengan kauorang semua boleh ? boleh enn ? kalau tak boleh ? kau bole shuh dari sini , ni blogg akuu , haa bukan blog kau :p



ok , masa first day sekolah hariitu bertarikh 3/01/2011 aku malas gila nak menjejekan kaki dekat sekolahh tuu , then jumpa la kawan-kawan yang dah tak jumpa satu bulan tu kan ? haha then lepas sampai sekolah jee , aku dah nampak muka cikgu displin dengan rotan sakti dia tuu . baru first day , ramai dah yang nak hampir kena rotan dengan diaa , haha !! sebab apa ? sebab degill , yelaa name jee budak sekolah meneganh tapi degilnya tahap gaban !! haih , then pergi dewan gemilang , ade perhimpunan , nampakk la muka cikgu cikgu yang garang garang tu kan ? budak form 1 tahun ni memang ramai , baru form 1 dah ade 600 orang ( tak silap ) haihh , kitaorang yang form two pun tak ramai macam diaorang . dengar lahh pengetua sekolah membebel , cakap itu cakap ini . aku ignore je ape yang dia cakap !! jangan harap aku nak peduli apa yang dia cakap , ampunn laa :p lepas habis perhimpunan , semua pelajar dah boleh masuk kelas masing masing ! baru first day school aku dah berpeluh macam atlit sekolah !! haha first , kitaorang pegi round cari kelas , aku and kawan aku expect yang kelkas kitaorang dekat blok form twoo , rupenya dekat blok form 1 :( haih sadiss betoll . ok lepas dah jumpa kelas tu ingat nak laa tarikk nafas dalam dalam and chill ! runpanya tidakk , kerusi meja dekat kelas aku ada lahh separuhh , and yang separuhh tu semua dah ada orang ! haih proses mencari kerusi dan mejja pulakk .. pergi la naik atas cari mejaa , nasib baik budak form one takada dalam kelas , biasalah baru first day sekolah mesti la ada orentasi rite ? ok lepas angkat meja bagai , ustazah rugayah iaitu guru tingkatan kelas akuu mula dengan tugasnya ( cewahhhh ) biasa laa first day ssekola mestii la ada time lantik ketua and penolong rite ? haha aku paling benci time tuu laa , time diaorang pilih ketua and penolong kelass , aku and artynn , ( BFF sampai mati ) bersembang dua orang , siapa ketua , siapa penolong aku pun taktauu , lantakkan lahh , kan kan kan ? then dah bunyi bell untuk pergi rehat , waaaa jumpa la ika , ira , syak , maryam semuaa !! hoho rinduu merekaa gila gila . lepas habis rehatt , kitaorang dah start belajar dahhh , cikgu memang takada bagi chance nak rehatt en ? baru first day sekolah , kelas aku dah belajar sejarah ! waaaaa sejarah ? aku benci sejarahh !!  hoho , btw aku kena pergi sekarang dah lambat nak ready pergi sekolah , nanti acik van tinggal aku laa -.-" ok laa byee :)


p/s: gambar tu memang takada kena mengena kot dengan entri ni ? sebab apa aku pakai tudung purple ? sebab justin bieber :) , haha bukanlah , sebab aku pengawas perpustakaan , bangga ni banggaa :D haha
Thanks For Reading :)