Kejohanan Merentas Desa :D

HELLO PEEPS

hari ini aku nak cerita pasal kejohanan merentas desaa yang dah berlangsung kira kira ? aaa , aaa ? entah ? haha dekat sekolah aku tadi . aku dari semalam excited nak larii , biasa la lari untuk fun , bukan lari untuk rumah sukan ! hoho , itu lah aida , dari dulu sampai sekarang memang pelik -..-" okay back to the story , dalam pukul 7:45 a.m aku dah ada dekat sekolah , sebelum kitaorang dilepaskan macam anak kambing , kitaorang kena duduk dekat dewan gemilang dulu . cikgu nak ambil kedatangan . okay then time ambil number pulak , baru turun pergi padang , time untuk buat warm-up pulak ! time buat warm-up tu ramai betul jakun jakun yang bising , macam tak pernah buat warm-up doh diaorang , bising sana bising sini ! aku salotip mulut sorang sorang karang , shut up terus -..-" . after buat warm-up , cikgu bagi perempuan jalan dulu , hoho time tu ramai la himpit himpit nak duduk depan ! kerek duduk depan , baru sampai felda dah pancit -.-" . aku , rhau , ira , afiqah kitaorang lari rilek rilek jee , malas nak lari sangat , sakit kaki laa ! sampai jee felda , kitaorang dah berpisah , aku and afiqah jee , yang lagi dua orang tu tak tau la pergi mana ? laju punya pasal , lantak diaorang laa , dalam 5 minit macam tu , afiqah pulak tinggalkan aku , nak pergi kejar kawan dia , okay biarkan sebab aku tak larat nak lari masa tu , kaki buat hal -..-" aku jalan sorang sorang . jalan punya jalan aku jumpa maryam and wan , tengah terkedek - kedek dua orang , aku pun join la diaorang ! mana boleh lari sorang-sorang nanti aku kena kidnap :p haha . dalam 15 minit ( agaknya ) kitaorang lari , akhirnya sampai jugak sekolah , penatnya memang tak terkata . kitaorang chill chill dulu dekat padang , nampak laa ika , syak semua , kitaorang bersembang tak ingat dunia :D

1
2
3
4


hoho , dah nampak gambar dekat atas tu ? okay tu gambar selepas habiss merentas desa , masing masing gila pose ya ? haha . mesti kauorang pelik kan tengok gambar nombor empat tuh ? apa kena mengena gambar handphone tu dengan merentas desa ? hoho , mari sini aku story . handphone handphone itu semua kepunyaan cik rhau , phone dia kena air , huh kesian dia wei ! tak pasal pasal , phone tak boleh on , entah macam mane air boleh tumpah , haiyoo ni mesti careless nii ! tak tutup botol air tu rapat rapat , komferm !! dia punya la panik sebab phone dia prob apa entah ? aku dah lupa , haha !! tapi memang kesian gila dekat dia , apa apa pun rhau , kau beli je laa handphone baru ya ? handphone tu dah tak boleh on dah kan ? haha !! ok lah sampai sini sahaja percakapan aku , penat perah otak tau ? haha ok byebye , selamat membaca :D






Thanks For Reading :)