HELLO :)

HELLO-PEEPS

hello peeps , i'm back !! haha , sorry sebab dah lama tak update blog , "no story , no talk " hahah . insyaallah lepasni aku update blog balek !! dengan cerita yang agak best tak best !! hahaha .


Justin Bieber ♥♥







21 April 2011 , lelaki paling handsome akan datang Malaysia ! haha , lelaki paling handsome tu weyh . sapa lagi kalau bukan Justin Drew Bieber a.k.a JDB !! oh men macam tak percaya yang dia nak buat konsert dekat malaysia !! aku nak sangat pergi konsert dia weyh , aku nak meet dia !! this is my chance :D . baru two weeks ticket ticket dah ada yang SOLD OUT !! naseb baik yang 498 punye kan kan kan ? hahaha kalau dapat yang 188 punye pun jadilah . tapi taknak la yang 98 punye , tak nampak muka dia , haaa , kan ? haha . kepada sesiapa yang nak belanja aku ticket concert JB , meh sini meh !! aku mesti accept punyaa :D , haha . nanti boleh la dengar dia menyanyi lagu "one time " favorite girl " pray " , bhahahaha mesti best kan kan kan ? 

p/s: awak awak , boleh la ye , belanja saya ticket konsert JB ? hahahaha :p




Thanks For Reading :)