masuk air !



Masuk air , ialah tajuk entri aku kali ni , aku sedih gila babeng :( sebab handphone aku dah gone , masuk dalam baldi bilik air ! dengar macam lawak , tapi sedih tau tak :( lepas ni , aku dah tak boleh text orang ! dengar lagu before tidur , main game ! dan lain-lain . dah la handphone tu aku beli guna duit aku sendiri ! tapi apa boleh buat dah phone aku nak hidup sampai situ je kan ! nampaknya aku kena kumpul duit beli handphone baru lah ni ! satu masalah besar betul la ! 

p/s : to my ibu , ayah , adik , pakcik , makcik , sepupu sepapat , atuk , nenek yang nak derma handphone dekat aku ? dipersilakan dengan segala hormatnya , ceeewwwahhh ! tapi betul aku memang tak boleh hidup tanpa handphone !


ni lah phone aku yang dah gone tuh ! aku tau phone ni cikai , tapi phone jugak kan , dari phone lampu biru , wekkk :P


Thanks For Reading :)