Justin Bieber





Damn cute ! justin drew bieber . 16 years old , i really-really love you like heaven you know ! aku memang minat gila dekat jantan ni . cair bila tengok muka dia yang comel tuh , rambut dia yang luarbiasa tu , dengar lagu dia yang sedap tu haih memnag cair la ! you most perfect then the guy la ! betul tak tipu gila . aku nak sangat jumpa dengan kau dude ! tapi kau stay jauh ,Canada sana . buat membazir duit aku je kan nak beli tiket kapal terbang semata-mata nak jumpa kau , itupun kalau jumpa lah , kalau tak ! membazir je la duit aku , apa kata kau yang datang sini , yelaa kau kan banayak duit , haha !! JUSTIN DREW BIEBER aku punya , aku dah cop dulu weeekkk :p

p/s : siapa yang reka cerita yang justin umur 51 tahun tu , macam kau tu muda sangat  , nak reka-reka cerita pasal orang ! eleh tau kau  jeles en ! apa - apa pun JUSTIN BIEBER tetap 16 tahun ! 51 tahun tuh atok die la :p 


Thanks For Reading :)