again -___-

PINPIN owner blog datang nak share cerita dekat kauorang semua ni boleh ? boleh ? okay thanks :D btw sorry sebab dah lama tak update blog , aku tau kauorang rindu aku kan ? haha . yelaa mybe kauorang jenguk blog ni , yang tukar header , background . post tak tukar-tukar pun kan ? haha , jangan marah okayy ? ni aku dah balik dah ni ? haha , aku dah mula mengarut , okay back to story ! tadi aku on  Facebook macam biasa , nak tahu perkembangan terkini la kononnya -___- dah la Facebook sekarang lembab gila -.- aku tidur lima minit pun tak habis - habis loading lagi ! menyirap je aku -.- then , Diha Kamal tegur aku dekat wall ! yeah wtw , dah lama tak wtw dengan dia doe :( konon busy , pigiidaaa , hahah ! then dia out sekejap , nak pergi buncit kan perut dengan makanan ;p then 'Nur Azrina pulak tegur aku , weehoooo ! rindu dengan rina jugaklah :D tiba-tiba dia main like-like wall aku . Fuhh menyirap doe , apa lagi askar jepun datang balas balik ! haha , tak cukup dengan tu , Diha Kamal pun nak join jugak ? astaga ! penuh Notification , ada la dalam 100++ macam tu siot tak siot ! aku dah pening , dah la Facebook lembab , dengan notificate bertimbun ! aku dok kira notificate ada berapa jee ! hahah . kepada yang tak percaya tuh ! nah hadap lah gambar ni sampai kau percaya ya ? -.-


okayyy , itulah antara bukti-bukti yang kukuh yang boleh aku tunjuk ! seperti biasa , kalau rasa tak nampak gambar tu bukan disebabkan rabun ? besar kan la gambar itu yaa ? okayy , chau dulu . nak pegi makan ! haha okayy bye

p/s : ayat aku gangstah tak ? hahaha :p





Thanks For Reading :)