Like Jangan Tak Like -.-"

Heyhey , owner blog dah datang . dia nak sharee cerita dengan kauorang boleh takk ? boleh ? yayyyy trimassssss hahaha :D . okay hari ini cerita pasal like like adekat Facebook ! hari rabu yang lepass , aku on FB . saja bosan bosan , buang masa kejapp . kalau bukak facebook ni , number satu yang aku view ialah Notifications ! selalu notificate aku ada dalam 10 macam tu ! pada petang yang tak berapa nak indah tu , notification aku banyak , sampai 100 , fuyooooo . masa tu shock and pelik , asal notificate aku berlambak bagai ? sekali bukak , haaaa ? 'Nur Azrina telah mula mengoperasi menglike wall aku ! huh , tak percaya ? nah tengok ni !          


1
2
3

haaaa , sudah tengok ? ini lah aktiviti budak comel sorang ni ! dia dah bagi notification aku berlambak , masa untuk askar jepun balas dendamm la bhai ! apee lagi aku view wall dia , haaaaaaa amik segala post dia aku like ! jeng jeng jeng . padan muka you rinaa ! haha . ni baru rina yang mula operasi like menglike ni . hoho ok laa gtg nak pergi mandi , baru balik dari jogging yeahh ! besttt giloo tahapp babunn :DDDDD . ok bye :)





Thanks For Reading :)