mid valley .




weeeee , semalam aku pergi ziarah midvalley , walawei , punyala ramai orang dekat sana , macam masing masing tak ada rumah and stay dekat sana , haha . aku and family plan nak pergi sana sebab nak tengok wayang , cerita narnia :) . sumpah aku cakap cerita tu best gila . siapa yang belum pergi tengok , cepat cepat la pergi panggung and tengok cerita tu , kalau tengok yang 3D punya lagi gempak , haaa . then lepas habis tengok wayang , kitaorang pergi usyaaaa , kedai Sony Centre , weeee , kitaorang pergi usya lappy , mana yang murah en . aku shock sekejap sebab my mom and my dad tanya dekat sellsgirl tu macam - macam , " mak bapak aku ni nak beli laptop ke ? " weeeee , memang betul la , mak bapak aku nak beli laptop .  wahhh exited aku :) , happy gila . akhirnya ada jugak laptop VAIO dekat rumah aku ini haha . dari hari yang membosankan , terus jadi happy , sebab dapat laptop . haha :)


p/s : gambar dekat atas tu , tak ada kena mengena langsung dengan story entri ni -,-"
Thanks For Reading :)